Сучасний урок: від учнівського «не хочу» до «знаю, вмію, застосую» Дата публікації: 14 березня 2017. Надруковано у Наші публікації Методичні орієнтири О. Р. Юрко У ХХІ столітті у провідних країнах світу суттєво змінились підходи до освіти. Стало зрозумілим, що не можна зосереджувати зусилля на трансляції із покоління в покоління досить вузьких, в основному фрагментарних, технократично-орієнтованих знань, умінь та навичок. Навпаки, найбільш успішними на ринку праці в найближчій перспективі будуть фахівці, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіють іншими вміннями. Один із основних принципів педагогіки полягає в тому, що вчитель повинен чітко усвідомлювати, яку проблему він хоче вирішити, якої мети досягти, і, відповідно, використовувати ту чи іншу форму роботи на уроці. Вступ Досить поглянути на організацію офісів провідних технологічних корпо
...
Читати далі »