Інформаційна картка учасника
першого(районного) туру / другого(обласного) туру
Всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2016”
|
Прізвище, ім’я, по батькові |
Павлик Тамара Іванівна |
|
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом |
Ужгородський національний університет, 2005 р. Математик .Викладач |
|
Педагогічний стаж роботи |
8 років |
|
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту) |
Сасівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Свалявської районної ради Закарпатської області |
|
Посада |
Вчитель математики |
|
Кваліфікаційна категорія |
Друга категорія |
|
Звання |
Не маю |
|
Класи, в яких викладаєте |
6 клас |
|
Посилання на власний Інтернет-ресурс |
|
|
Педагогічне кредо |
|
«Щоб бути хорошим вчителем, потрібно любити те, що викладаєш і тих, кому викладаєш». |
||
|
У своїй роботі я використовую такі інноваційні технології як: інтерактивні технології, компютерно-інформаційні технології, проектні технології
|
|
|
Автопортрет учасника „Я – педагог і особистість” (у формі есе обсягом до однієї сторінки) |
|
Я – учитель! Це моє покликання і щастя. Учитель—артист, роль якого триває не годину і не дві, а довгі роки. Учитель – лікар, який зцілює не тільки тіло, а й душу. Учитель – будівельник. Він будує людські долі Чи мріяла я стати педагогом? Так, з самого дитинства. А прикладом для наслідування стала моя вчителька математики. А тепер, коли бачу гарячі вогники в очах моїх учнів на уроці -я по-справжньому щаслива. Бажання і доля привела мене на математичний факультет Ужгородського державного університету, потім (у 2009 році) — на роботу до Неліпинської школи на посаду вчителя математики. А з 2011 року Сасівська школа І-ІІ ступенів стала для мене другою рідною домівкою, моїм університетом зростання. Тут я постійно розвиваюся, вбираю в себе все нове та цікаве. Постійно зацікавлюю учнів предметом, відкриваю можливості для творчості. Від зроблених на уроці відкриттів, а головне – відкриттів власних можливостей, учні отримують задоволення. Для розвитку логічного мислення пропоную задачі на кмітливість, задачі з помилками в умові, задачі підвищеної складності, а також розгадування ребусів, кросвордів тощо. Не залишаю поза увагою і позакласну роботу. Проводжу заняття з обдарованими учнями, вікторини, конкурси, тижні математики. Сенс моєї педагогічної праці розкривають такі слова: «Не даруй людині картину – подаруй їй фарби і полотно. Не даруй людині книгу – подаруй блокнот і ручку. Не даруй того, що ти вважаєш щастям – подаруй їй свободу вибирати своє щастя». Дуже важливо не стільки дати знання, скільки навчити добувати їх. Організовуючи уроки в різних формах (дискусії, дослідження), використовуючи ігрову методику, створюючи проблемно-дослідне середовище, навчаю учнів самостійно мислити, знаходити потрібну інформацію, зіставляти факти, тобто вчу їх вчитися. А навчаючи дітей, щоразу навчаюся від них сама. Та крім роботи маю багато захоплень для душі: багато читаю, маю хист до кулінарії. Найбільша розрада у цьому буремному житті – моя сім’я. Коли ввечері, знесилена, повертаюся у свій затишний дім і бачу радісні очі коханого чоловіка та двох синочків, то знову розправляю крила. Василь Сухомлинский сказав: «Нема виховання, є особистий приклад». Хочу бути прикладом для своїх дітей, сім’ї, бо вони – моя надія і опора, найкращий прихисток у житті. Що не вдалося мені у дитинстві, намагаюся реалізувати в своїх дітях, допомагаю їм знайти свій шлях. |