№ 12 (168) | Гончар Н. О. Врахування особливостей сприймання інформації під час підбору завдань на уроках математики | ||
---|---|---|---|
Пишевська Н. П. Формування потреби в самоконтролі під час вивчення математики |
|||
Блажите В. Р. Метод оцінки під час розв'язування рівнянь і нерівностей |
|||
Клименко В. О. Знаходження множин точок координатної площини, які є розв'язками рівнянь, нерівностей та їх систем. Урок-гра «Математичний двобій» | |||
Кучевський М. І. Розв'язування рівнянь і нерівностей, що містять кубічні радикали | |||
Моськіна Л. Є. Економіка на уроках математики в 7 класі | |||
Суховерхова Л. П. Квадратні нерівності. Урок-«вулик» Алгебра. 9 клас | |||
Ночевчук М. В. Урок-мандрівка «Містом Грошовим». 5 клас | |||
Василенко О. О. До підсумків Сьомої відкритої заочної олімпіади Піщанської ЗОШ (пам'яті Олександра Захаренка) | |||
№ 13-14 | |||
Бутар Т. Б. Організація групової навчальної діяльності учнів на уроках математики |
|||
(169-170) |
Прохорова О. С. Чотирикутники. Задачі на побудову. Інтерактивний урок |
||
Суховерхова Л. П. Чотирикутники. Підсумковий урок із застосуванням інтерактивних технологій |
|||
П'яникова С. К. Арифметична прогресія |
|||
Елементи модульно-розвивальної системи навчання на уроках математики |
|||
Біляковська О. О. Використання модульної технології у процесі вивчення математики |
|||
Коваль Н.М. Квадратична функція. 9 клас. Сценарій адаптивно-перетворювального (1 х 30) та системно-узагальнюючого (2x30) етапів |
|||
СинільникВ. Д. Аналіз контрольної роботи. «Степенева функція. Корінь n-го степеня і його властивості. Перетворення коренів. Модуль з алгебри і початків аналізу |
|||
Жукова Г. А., Канарська Л. В. Теорія ймовірностей. Міні-підручник |
|||
Волох Л.М. Проектна технологія |
|||
Бондар Г. М. Кути в просторі. Урок-проект. 10 клас |
|||
Бондар Г. М. Метод і способи розв'язування трансцендентних рівнянь з параметрами. Урок-проект. 11 клас |
|||
Безпальчук С. С. Методика використання програмного засобу «Програмно-методичний комплекс ТерМ підтримки практичної навчальної математичної діяльності» на уроках математики |
|||
Сіденко Л. М., Сіденко О. М. Побудова графіків функцій за допомогою програми Аdvanced Grapher. Застосування алгоритмів програми до нестандартних та автоматичних обчислень математичних завдань |
|||
Кузьменко К. І. Використання інформаційних технологій на уроках математики |
|||
№ 15 (171) |
Вайншток Я. М. Система психолого-дидактичних закономірностей у математиці. Методика її використання під час вивчення математики |
||
Страцинська В. Г., Коробова Л. М. Нетрадиційні форми організації навчально-виховного процесу |
|||
Малицька Л. В. Розвиток здібностей учнів на уроках математики |
|||
Шкапенюк М. Б. Фізика допомагає математиці |
|||
Вістяк І. Є. Рівняння та нерівності з параметрами |
|||
Рудченко І.І. Види рухів. Геометрія. 8 клас |
|||
Калєдина Є. В. Натуральні числа. Порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення натуральних чисел |
|||
№ 16-18 |
Соловйова Л. О. Ігрові форми навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів |
||
Торкіна Н. В. Підсумкове повторення вивченого в 5 класі. Урок-КВК |
|||
(172-174) |
Горобець Л. І. Степінь з натуральним показником та його властивості. Урок-КВК у 7 класі |
||
Матвеева Н. И. Квадратные уравнения. Урок-КВН |
|||
Бобонець З. М. Урок-конкурс з теми «Квадратні корені» |
|||
Васшьцова Г. І. Чотирикутники. Урок-КВВМ |
|||
Васшьцова Г. І. Теорема Піфагора. Співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника. Урок-КВВМ |
|||
Шаніна Л. М. Місце позакласної роботи у шкільній математичній освіті |
|||
Трусакова В. А. Заседание Клуба веселих математиков. 5 класс. |
|||
Мартинова Г. Д., Стародуб Н. М. Найрозумніший математик |
|||
Мінько В. А. Математичний КВК. 5—6 класи |
|||
Сирота В. М. Математичний КВК. 8 клас |
|||
Тріщук О. Г., Фіцак О. В. Математичний КВК. 9 клас |
|||
Прокопенко В. М. КВК між учнями 9—11 математичних класів |
|||
Машошина Н. А. Внеклассное мероприятие по математике и информатике. 10 класс |
|||
Бобонец З. М. КВН «Полет на Цереру» (посвящаетея дню космонавтики) |
|||
Єрмакова І. Д., Нагірна Н. Що потрібно хоча б для маленького відкриття? |
|||
Василенко О. О. Зворотний зв'язок |
|||
№ 19-21 |
Цуренко С. П. Багатоваріантні однотипні тренувальні вправи з теми «Рівняння. Системи рівнянь. 6, 7 класи» |
||
Цуренко С. П. Багатоваріантні різнорівневі однотипні тренувальні вправи з теми «Квадратні рівняння. 8 клас» |
|||
(175-177) |
Цуренко С. П. Багатоваріантні різнорівневі однотипні тренувальні вправи з теми «Розв'язування трикутників. 9 клас» |
||
Цуренко С. П. Багатоваріантні різнорівневі однотипні тренувальні вправи з теми «Тригонометричні функції. Формули тригонометрії. Тригонометричні рівняння та нерівності. 10 клас» |
|||
Цуренко С. П. Багатоваріантні різнорівневі однотипні тренувальні вправи з теми «Вступ до стереометрії. Паралельність прямих і площин. Паралельність площин. 10 клас» |
|||
Цуренко С.П. Багатоваріантні різнорівневі однотипні тренувальні вправи з теми «Неперервність функції та похідна. Фізичний і геометричний зміст похідної. 11 клас» |
|||
Цуренко С. П. Багатоваріантні різнорівневі однотипні тренувальні вправи з теми «Призми. 11 клас» |
|||
№ 22-24 (178-180) |
Бевз Г.П. Повчальні уроки модернізації |
||
Нелін Є.П., Роганін О.М., Костіна О.В. Орієнтовне тематичне планування курсу алгебри і початків аналізу в 10 класі за підручником Неліна Є. П | |||
Нелін Є.П., Долгова О.Є., Роганін О.М., Костіна О.В. Орієнтовне тематичне планування курсу |
|||
Бабенко С.П. Орієнтовне календарне планування з математики для 5—11 класів загальноосвітніх шкіл на 2007-2008 навчальний рік |
|||
Харік О.Ю. Орієнтовне календарне планування на 2006—2007 навчальний рік для класів з поглибленим вивченням математики |
|||
Ампілогова Л. П. Мета уроку — ключова основа технології його проведення |
|||
Яріна І.М. Використання тестового контролю на уроках математики в курсі 5 класу 12-річної школи |
|||
Карпік В.В. Тестові завдання з теми «Похідна». 11 клас |
|||
Борисова В. О., Бродський Я. С., Павлов О. Л., Сліпенко А. К., Двейрін М. З. Про підсумки конкурсу «Золотий ключик» у 2007 році |
|||
Василенко О. Між аксіом і теорем. Календар від «Серенади Математиці» |
|||
№ 25 (181) |
Мавло Д. П. Прямоугольный треугольник и равные отрезки: развитие темы |
||
Лактіонова Р. О., Стеценко Г. П. Робота вчителя з формування основних груп компетентності: продуктивна творча компетентність |
|||
Бевз Г. П., Бевз В. Г., Владімірова Н. Г. Про новий підручник геометрії для 7 класу |
|||
Вилугіна Л. В. Множини. Комбінаторика. Ймовірність. Плани-конспекти уроків. 9 клас |
|||
Поліщук О. Р. Завдання для тематичного оцінювання з математики для 6 класу 12-річної школи |
|||
Курінна Л. В., Хорт Н. С. Самостійні роботи з алгебри для 7 класу на І півріччя (за новою програмою 12-річної школи) |
|||
Конструктор уроку | |||
Ільєнко В. І. Малюнок на дошці |
|||
Василенко О. О. Між аксіом і теорем. Календар від «Серенади Математиці» |
|||
Герасимова Н. Д. Аксіоми стереометрії. 10 клас. Плани-конспекти уроків з елементами інтерактивної спрямованості (вкладка) |
|||
№ 26 (182) |
Макаренко В. М. Технологія формування та розвитку критичного мислення |
||
Жгутова В. А. Математика без формул (із досвіду роботи) |
|||
Роганін О. М. Тестові завдання для тематичного оцінювання з алгебри та початків аналізу в 10-11 класах |
|||
Донцова В. Д. Математичні диктанти. 6 клас |
|||
Курінна Л. В., Хорт Н. С. Тести з алгебри для 7 класу на І півріччя (за новою програмою 12-річної школи) |
|||
Василенко О. О. Між аксіом і теорем. Календар від «Серенади Математиці» |
|||
№ 27 (183) |
Соловйова Й. П. Проблеми наступності у викладанні математики між початковою школою та 5 класом і можливі шляхи їх розв'язання |
||
Зеленяк О. П. Решение планиметрических задач: разнообразие способов |
|||
Столяр Н. В. Узагальнюючий урок за темою «Похідна» |
|||
Бузніщька Л. В. Трапеція. Середня лінія трапеції. Теорема Фалеса |
|||
Збаражська В. Л. Про деякі прийоми усних обчислень |
|||
Ільєнко В. І. Техніка обчислень |
|||
Філіпповський Г. До зустрічі в Науковограді! |
|||
Панішева О. В. Дні Європи в математичній країні (інтегрований позакласний захід для учнів 8—9 класів) |
|||
Василенко О. О. Між аксіом і теорем. Календар від «Серенади Математиці» |
|||
Герасимова Н. Д. Паралельність у просторі. 10 клас. Плани-конспекти уроків з елементами інтерактивної спрямованості (вкладка) |
|||
№ 28 (184) |
Торбан С.В. Готуємо знання до застосування |
||
Рибак О. С. Застосування індивідуальних завдань як засіб оптимізації процесу викладання математики |
|||
Пліско О. В. Про вивчення похідної складеної функції |
|||
Славич Л. Є., Смик Н. Л. Залік з теми «Многочлени від однієї змінної» |
|||
Коваль Н. М. Співвідношення між кутами правильної піраміди. Геометрія в 11 класі |
|||
Ердик І. А. Розв'язування трикутників. Урок застосування знань на практиці |
|||
Збарживецька Н.М. Формули тригонометрії. Завдання для програмованого контролю з алгебри |
|||
Семенов В. О., Пискун А. С. Ще раз про класичні нерівності: скінченні добутки |
|||
Филипповский Г. В поисках геометрографических решений |
|||
Грушко Н. А. Звичайні дроби |
|||
Василенко О. О. Між аксіом і теорем. Календар від «Серенади Математиці» |
|||
Ушаков Р. П. Шукаймо область значень функції (вкладка) | |||
№ 29 (185) |
Вельдбрехт Д.О., Токар Н.Г. Розвиток креативних здібностей учнів через систему креативних вправ |
||
Литвиненко К. В. Прикладні задачі на дослідження |
|||
Варущик В. М. Розв'язування найпростіших тригонометричних рівнянь |
|||
Лис Л.А. Перетворення графіків функції. Фрагмент уроку |
|||
Веретільник О.П. Самостійні та тематичні контрольні роботи з алгебри. 8 клас |
|||
Музиченко В. А. Трикутник і його види. Розв'язування задач. Урок математики в 5 класі |
|||
Слюсаренко В. В. Множення і ділення звичайних дробів. Урок-гра «Ерудит» |
|||
Філіпповський Г. Виявляється, двох пар достатньо! (Мініатюра) |
|||
Страцинська В. Г. Видатні жінки-математики. Урок-екскурс |
|||
Дроботун І.І. Математичні кросворди для учнів 5—6 класів |
|||
Конструктор уроку | |||
Василенко О. О. Між аксіом і теорем. Календар від «Серенади Математиці» |
|||
№ 30 (186) |
Тодорова К. Л. Залік — інструмент узагальнення та систематизації знань учнів |
||
Залива Л. Ф. Поєднання прийомів порівняння і означення понять у процесі навчання математики |
|||
Железнякова Л. І. Розв'язування тригонометричних рівнянь |
|||
Вєркіна Н. М. Чотирикутники та їх властивості. Міні-підручник. 8 клас |
|||
Карликова О. А., Баришнікова О. І. Функція. 9 клас. Завдання для усної роботи, математичні диктанти та тести | |||
Філіпповський Г. Все начинялось с софизма!.. (Миниатюра) |
|||
Бурляй М. Ф. Задачі на останню цифру числа |
|||
Попко О. Ю. Квадратична функція. Властивості квадратичної функції. Алгебра. 9 клас |
|||
Непран О. О. Відношення. Пропорції |
|||
Суховерхова Л.П. Тригонометрія навколо нас. Розв'язування практичних задач за темою «Розв'язування трикутників». Заняття математичного гуртка. 9-11 клас |
|||
Василенко О. О. Між аксіом і теорем. Календар від «Серенади Математиці» |
|||
№ 31 (187) |
Скляренко С. М. Блочний підхід до вивчення математики в школі |
||
Куклєва Л. Г. Розв'язування тригонометричних рівнянь зі складним аргументом |
|||
Скляренко С. М. Класифікація тригонометричних рівнянь за методами їх розв'язування |
|||
Карликова О. А., Баришнікова О. І. Функція. 9 клас. Завдання для усної роботи, математичні диктанти та тести | |||
Філіпповський Г. Властивість прямої, яка проходить через центроїд трикутника |
|||
Литвиненко Т. Г. Циліндр. Площа поверхні циліндра |
|||
Боренкова З. І. Розв'язування нерівностей методом інтервалів |
|||
Танник Н. А. Діофантові рівняння. Матеріали до занять гуртка |
|||
Лях Л. Є. Математичний турнір |
|||
Клименко В. О. Шедеври елементарної геометрії. Урок несподіванок та відкриттів, фокусів на геометричній арені |
|||
Василенко О. О. Між аксіом і теорем. Календар від «Серенади Математиці» |
|||
Ушаков Р. П. Границя числової послідовності в задачах. |
|||
№ 32 (188) |
Макаренко Г. Д. Деякі цікаві форми активного навчання на уроках математики |
||
Трусакова В. О. Усне обчислення як естетичне явище |
|||
Бабенко С. П. Цикл уроків за темою «Випадкова подія. Імовірність випадкової події». Математика. 6 клас |
|||
Скляренко С. М. Класифікація тригонометричних рівнянь за методами їх розв'язування |
|||
Славич Л. Є., Смик Н. Л. Матеріали до теми «Границя та неперервність» Алгебра і початки аналізу. 10 клас |
|||
Сільвестпрова І. А., КуклєваЛ. Г. Квадратні корені. 8 клас. Завдання для усної роботи, математичні диктанти та тести |
|||
Мирна О. І. Квадратичні нерівності. Раціональні нерівності. Урок-гра «Щасливий випадок». 9 клас |
|||
Глубенок С. В., Желтпуха Т. В. Шлях до зірок. Інтелектуальна гра для. учнів 11 класу |
|||
Василенко О. О. Між аксіом і теорем. Календар від «Серенади Математиці» |
|||
№ 33 (189) |
Нейман А. А. Коригування базової математичної підготовки учнів на підставі моніторингу |
||
Дудар І. Й. Активізація мислення учнів за допомогою інтерактивних технологій навчання |
|||
Кушнир И. А. Популярные доказательства теоремы Пифагора |
|||
Сільвестрова І. А., Куклєва Л. Г. Квадратні корені та їх властивості |
|||
Суховерхова Л. П. Тіла обертання. 11 клас |
|||
Власенко О. І. Відсоткові розрахунки. 6 клас. Урок-гра «Бізнес-гейм» |
|||
Аврамкіна В. І. Конкурс знавців математики |
|||
Василенко О. О. Між аксіом і теорем. Календар від «Серенади Математиці» |
|||
Ушаков Р. П. Границя числової послідовності в задачах (вкладка) | |||
№ 34-36 | Бродський Я. С, Павлов О. Л., Сліпенко А. К. Факультативні заняття за програмою відкритого математичного коледжу | ||
(190-192) |
Гаргач С. Д. Тиждень математики в школі |
||
Ночевчук М. В. Капітал думок і відсотки. Математична година для учнів 5-6 класів |
|||
Висоцька І.І. Математичний клуб ве |