Новітні орієнтири освітньої політики України спричинили комплекс вимог до професійних та особистісних якостей педагога, зумовили модернізацію підготовки педагогічних кадрів, переорієнтацію педагогічної освіти на підготовку фахівця нової генерації.
ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА САМООСВІТИ
Сасівської школи І-ІІ ступенів Свалявської районної ради Закарпатської області
Павлик Тамари Іванівни ( 2015 – 2016 н.р.)
Додаток до творчого звіту 2015
Додаток до творчого звіту 2018
Очікувані результати:
• підвищення успішності та рівня навченості учнів, мотивації до вивчення предмета;
• розробка робочих програм, сценаріїв позакласних заходів із застосуванням ІКТ;
• розробка та проведення відкритих уроків, майстер-класів, узагальнення досвіду з досліджуваної теми;
• доповіді, виступи на засіданнях МО, участь у конкурсах і конференціях з самоузагальненням досвіду.
Форми самоосвіти:
- індивідуальна – через індивідуальний план,
- групова – через участь у діяльності шкільного і районного методичних об’єднань учителів математики, а також через участь у житті школи.
Самоосвіта
Навчальний рік |
Тема самоосвіти, індивідуального педагогічного дослідження |
2015 – 2016 |
"Нові педагогічних технології на уроках математики"
|
2016 – 2017 |
|
2017 – 2018 |
Підвищення кваліфікації
№ |
Тема підвищення |
База проходження |
Час прохождения |
1 |
Усні вправи на уроках математики |
ЗІППО, курси |
2011 |
2 |
Нові педагогічних технології на уроках математики" |
ЗІППО, курси |
2016 |
3 |
Самоосвіта педагога як умова неперервної професійної освіти |
інтернет- ресурси |
2011-2016 |
Основні питання, які заплановані для вивчення
№ |
Вид діяльності |
Терміни виконання |
1 |
Розробка календарно-тематичного планування. Розробка робочих програм з математики |
Серпень, вересень щорічно |
2 |
Шляхи подолання математичних затруднень школярів при вивченні математики |
Жовтень щорічно |
3 |
Розрока портфоліо вчителя |
2015 – 2016 |
4 |
Підготовка учнів до олімпіади з математики |
Вересень, жовтень |
5 |
Вивчення проектної технології |
2016 – 2017 |
6 |
Організація дослідницької діяльності учнів |
Липень-грудень щорічно |
7 |
Елементи особистісно-орієнтованої технології на уроках математики. Технологія співробітництва |
2015- 2016 |
8 |
Елементи особистісно-орієнтованої технології на уроках математики. Технологія модульного навчання |
2016- 2017 |
9 |
Елементи особистісно-орієнтованої технології на уроках математики. Технологія перспективно-випереджального навчання |
2017- 2018 |
Використання нових технологій і методів навчання, здоров’язберігаючі технології
№ п/п |
Технологія, яка використовується |
Періодичність використання |
Результати використання |
|
Впроваджувати у освітній процес здоров’язберігаючі технології |
Протягом року |
рекомендації |
Організація методичної роботи
1 |
Вивчати досвід роботи кращих вчителів школи, району, області через Інтернет |
2 |
Відвідувати уроки колег і брати участь у обміні досвідом |
3 |
Проводити самоаналіз професійної діяльності |
4 |
Створити власну базу кращих сценаріїв уроків, цікавих прийомів і знахідок на уроці |
5 |
Проводити відкриті уроки для колег по роботі, |
6 |
Виступати з доповідями, з творчим звітом на тему» Формування критичного мислення на уроках математики засобами нових педагогічних технологій» на засіданнях МО |
Презентація власної педагогічної діяльності
Форма презентації |
Терміни |
Представлення результатів практичної діяльності (у вигляді комплексу відкритих занять, проведенні предметного тижня , результатів «зрізів», |
Протягом навчального року |
Представлення портфоліо |
2015 – 2016 |
Творчий звіт |
Грудень 2015 |
Звіт по темі самоосвіти |
Травень щорічно |
Презентація дослідницьких і творчих робіт здібних учнів |
2016, 2017 |
Виступ на методоб’єднанні і педагогічній раді |
2015, 2016, 2017 |