http://ito.vspu.net/Naukova_robota/data/Konkursu/2009_2010/boychyk_2009_2010/matematuka/perioduka/gaz_mat_v_ykr/mat_v_ykr_2007.html
Науково-методичний журнал |
|||
---|---|---|---|
"Математика в школах України" |
|||
2007 рік |
|||
№ 1 (157) | Бевз Г.П., Бевз В.Г. Задачі з рисунками. | ||
Панішева О.В. Прийоми запам'ятовування матеріалу на уроках математики. | |||
Руденко В.О. Уроки корекції знань. | |||
Міняйло Р.Б. Показникова функція. Система модулів. 10 клас. | |||
Жук Н.Є. Перестановки, розміщення, сполучення. Розв'язування комбінаторних задач. 11 клас. | |||
Тимошенко С.О. Мозковий штурм Москви. | |||
Бродський Я.С., Павлов О.Л., Сліпенко А.К. Тематичне тестування під час навчання стереометрії. Перпендикулярність прямих і площин. (вкладка) | |||
№ 2 (158) | «Золотий ключик» | ||
Кушнир И.А. Треугольник Шебаршина — полвека спустя | |||
Цуренко С.П. Багатоваріантні різнорівневі однотипні вправи з теми «Елементи комбінаторики. 11 клас» | |||
Коваль Н. М. Числові послідовності |
|||
Міняйло Р. Б. Показникова функція. Система модулів. 10 клас | |||
Вдовенко І. П. Комбінаторика вже в 6 класі |
|||
Вареник Л. О. Деякі форми контролю на уроці математики | |||
Бойко С. М., Лахно О. Трикутники в геометрії Лобачевського | |||
Педагогічна академія Пані Софії. Урок 5. ПРОЕКТУЄМО УРОК РАЗОМ. Частина 2 | |||
№ 3 (159) | Дуднік І. М. Організація взаємодії учнів на етапі контролю знань | ||
Путренко О. З. Як навчити учнів розв'язувати задачі на складання рівнянь | |||
Кривошия Т. І. Нестандартні задачі як засіб формування пізнавальної діяльності та творчості учнів 5—6 класів дванадцятирічної школи |
|||
Буторіна О. Г. Порівняння та округлення десяткових дробів. Розробка модульного заняття з математики для 5 класу |
|||
Ушаков Р. П. Обмежені послідовності | |||
Новицька Л. Б. Розв'язування систем лінійних рівнянь. Урок-дослідження в класі з поглибленим вивченням математики | |||
Филипповский Г. Б. Видимо-невидимо, или очень большие числа |
|||
Попко О. Ю. Розв'язування рівнянь за допомогою теореми Вієта та теореми, оберненої до неї | |||
Семенов В. О., Піскун А. С. Нерівність Чебишова: новий ракурс | |||
Бойко С. М., Лахно О. Трикутники в геометрії Лобачевського | |||
Лотоцька В. С. Олімпіада з математики в 5—6 класах | |||
№ 4 (160) | Климець О. П. Прогалини в знаннях учнів з математики та їх запобігання | ||
Зеленяк О.П. Три теоремы, связанные с вписанной в прямоугольный треугольник полуокружностью | |||
Ушаков Р. П. Обмежені послідовності | |||
Біляковська О. О. Використання модульної технологи під час вивчення математики | |||
Федорченко О. О. Початки теорії ймовірностей. Розробка теми | |||
Заховайко В. В. Об'єм піраміди | |||
Аванесова С. P. Ірраціональні рівняння | |||
Кучевський М. І. Виведення формули коренів квадратного рівняння різними методами. Урок-конференція | |||
Василенко О. О. Найперші (Розвідка). Українські школярі на Міжнародних математичних олімпіадах | |||
Сільвестрова І. А., Буковська О. І. Сценарій проведення конкурсу «Ерудит» (5 клас) | |||
№ 5 (161) | Ходоровська С. І. Психолого-педагогічна діагностика в роботі вчителя математики | ||
Шкапенюк М. Б. Уведення додаткового кута для розв'язування геометричних задач | |||
Федорченко О. О. Початки теорії ймовірності | |||
Цуренко С. П. Багатоваріантні різнорівневі однотипні вправи з теми «Координати у просторі. 10 клас» | |||
Жадановська Л. В. Функції. Розвивальний міні-підручник. 8 клас | |||
Саломатнікова О. М. Логарифмічна функція. Урок-гра «Аукціон математичних знань» | |||
Тимків Ю. Й. Дії над раціональними числами. Астрономічні знання наших предків на уроці математики | |||
Кривошия Т. І. Нестандартні задачі як засіб формування пізнавальної діяльності та творчості учнів 5-6 класів дванадцятирічної школи | |||
Бойко С. М. Комбінації геометричних тіл. Опорні задачі (вкладка) | |||
№ 6 (162) | Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації загальноосвітніх навчальних закладах у 2006—2007 навчальному році | ||
Солод Л. А., Бойко Л. А. Організація письмових робіт при диференційованому навчанні математики | |||
Торбан С В. Поміркуємо разом | |||
Панішева О. В. Ігрові уроки математики | |||
Кушнір І. А. Розлучення по-геометричному | |||
Жадановська Л. В. Функції. Розвивальний міні-підручник. 8 клас | |||
Дегтяренко Л. І. Застосування різних способів розкладання многочленів на множники. Алгебра. 7 клас. Урок-ділова гра «Компетентність» | |||
Сіденко Л. М., Сіденко О. М. Квадратні рівняння | |||
Глубенок С. В., Желтуха Т. В. Фізико-математичний бій. Інтелектуальна гра для учнів 10 класу | |||
Кривошия Т. І. Нестандартні задачі як засіб формування пізнавальної діяльності та творчості учнів 5—6 класів дванадцятирічної школи | |||
№ 7 (163) | Євсєєва Н. Б. Розвиток критичного мислення через розвиток мовлення на уроках математики | ||
Козар Т. М. Використання математичних моделей під час розв'язування прикладних задач | |||
Фоміна Л. О., Пилюгіна Т. М. Розв'язання прикладних задач. Алгебра + інформатика. 11 клас | |||
Іванко Т. І. Систематизація методів розв'язування показникових і логарифмічних рівнянь | |||
Желтуха Т. В. Елементи прикладної математики | |||
Макаєва Г. П. Захист дипломних робіт з теми «Многогранники й тіла обертання». Урок-семінар | |||
Троненко А. В. Розв'язування вправ на побудову графіка лінійного рівняння з двома змінними. Алгебра, 7 клас | |||
Лобода Н. О. Прямокутний трикутник. Особистісно орієнтований урок з геометрії в 7 класі | |||
Бурлаєва Л. Ф. Ділення раціональних чисел | |||
Хавелов С В. Про перпендикулярність і паралельність двох прямих, заданих у декартовій системі координат. Методична розробка для математичного гуртка, факультативу |
|||
Шелигіна Л. О. Математичні сходинки. Заняття знавців математики 5—6 класів | |||
Василенко О. О. Жінки й Математика (Вибрана бібліографія від «Серенади Математиці») (вкладка) | |||
№ 8 (164) |
Зеленяк О. П. Решение планиметрических задач: практические советы |
||
Литвиненко К. В. Теореми Гюльдена |
|||
Зурнаджи Н. Ю. Застосування векторно-координатного методу до розв'язування задач | |||
Ткачова В. А. Площі многокутників. Геометрія, 9 клас |
|||
Шевченко В. О. Площі многокутників. Бізнес-гра |
|||
Федько О. І. Розв'язування вправ на всі дії з десятковими дробами. Урок-КВК |
|||
Панішева О. В. Позакласна робота як один із засобів виховання інтересу до вивчення математики |
|||
Галайко М. Є. Математична естафета (6 клас) |
|||
Вельдбрехт Д. О., Токар Н. Г. Засідання круглого столу. Заняття гуртка. 8 клас |
|||
№ 9 (165) | Басок Т. Г. Формування мотивації та активізація навчальної діяльності | ||
Філіпповський Г. Евклід і задачі з недоступними точками | |||
Боровська В. П. Об'єм, площа поверхні многогранників та тіл обертання. Задачі практичного змісту. 11 клас | |||
Цуренко С П. Багатоваріантні різнорівневі однотипні тренувальні вправи з теми «Теорія ймовірності. Статистика. 11 клас» | |||
Котлярова О. М. Функція. Властивість функції. Квадратний тричлен. Урок з алгебри. 9 клас |
|||
Олізар О. М. Координатна площина | |||
Ердик І. А. Острів скарбів. Математика. 6 клас |
|||
Наконечнюк Л. Ф. Організація усного рахунку на уроках математики в 5—6 класах |
|||
Будна С.М. "Репетитор" - авторська система підготовки до зовнішнього оцінювання |
|||
№ 10 (166) |
Бондар Г. М. Використання активних форм навчання під час викладання математики. Метод проектів |
||
Ушаков Р. П. Нерівності, пов'язані з квадратичною формою |
|||
Бродський Я. С, Павлов О. Л., Сліпенко А. К. Тематичне тестування в навчанні стереометрії. Об'єми і площі поверхонь геометричних тіл |
|||
Арендар Т. Б. Ще раз про раціональні рівняння і нерівності |
|||
Троненко А. В. Елементи прикладної математики. Узагальнення та систематизація знань. 9 клас | |||
Шаніна Л. М. Розв'язування систем лінійних рівнянь. Урок-гра. 7 клас |
|||
Саломатнікова О. М. Відсотки. Основні задачі на відсотки (вкладка) |
|||
№ 11 (167) | Підручники для сьомих класів: конкурс проходив прозоро | ||
Зеленяк О. П. Решение планиметрических задач: анализ и синтез |
|||
Блажите В. Р. Метод оцінки під час розв'язування рівнянь і нерівностей |
|||
Смик Н. Л. Побудова графіків методом елементарних перетворень. Алгебра. 9 клас |
|||
Панішева О. В. Математика з зірками. Позакласний захід для учнів 9 класу |
|||