Сайт вчителя математики
Сасівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Свалявської районної ради Закарпатської області 
      Павлик   Тамари  Іванівни

Неділя
02.02.2025
15:07
Вітаю Вас Гість
RSS

 
  
""Головна"> Реєстрація Вхід
»
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 52

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Афоризми

Швидкість інтернет
Block content

Міні-чат

Головна » 2016 » Грудень » 14 » Проводимо опитування всього класу за 30 секунд за допомогою Plickers
00:34
Проводимо опитування всього класу за 30 секунд за допомогою Plickers

Проводимо опитування всього класу за 30 секунд за допомогою Plickers

Як за допомогою всього одного смартфона швидко провести опитування всього класу?

PLICKERS - мобільний додаток для викладачів, що допомагає влаштовувати опитування прямо у класі. Студентам видаються спеціальні бланки з варіантами відповідей (A, B, C і D) - почувши питання, вони піднімають потрібні картки, які вчитель сканує камерою смартфону. Після сканування QR-кодів з карток учнів інформація зі смартфона або планшета передається в хмару, де вона обробляється і зберігається для подальшої обробки учителем. Plickers дозволяє аналізувати результати окремого студента або вивчати статистику усього класу. Додаток працює на Android і iOS, а завантажується безкоштовно.

Як працює?

Програма працює з дуже простої технології. Основу становлять мобільний додаток, сайт і роздруковані картки з QR-кодами. Кожній дитині видається по одній картці.

Сама картка квадратна і має чотири сторони. Кожній стороні відповідає свій варіант відповіді (А, В, С, D), який вказаний на самій картці. Учитель задає питання, дитина вибирає правильний варіант відповіді і піднімає картку відповідною стороною догори. Учитель за допомогою мобільного додатку сканує відповіді дітей в режимі реального часу (для зчитування використовується технологія доповненої реальності). Результати зберігаються в базу даних і доступні як безпосередньо в мобільному додатку, так і на сайті для миттєвого або відкладеного аналізу.

Що потрібно для роботи з Plickers?

  • один мобільний телефон у вчителя під управлінням IOS або Android - з встановленим додатком Plickers;
  • набір карток з QR-кодами, (про них поговоримо трохи пізніше);
  • проектор з відкритим сайтом Plickers в режимі Live View. Проектор в цілому необов'язковий, але дуже корисний, особливо для створення «вау-ефекту».

Картки

Картки - це прості роздруковані папірці. Ідеально - на картоні, в цьому випадку вони прослужать довше. Роздруківку одного комплекту можна зробити безкоштовно на шкільному принтері на звичайному папері.

Макети карток доступні для скачування на офіційному сайті. Є 5 різних наборів. У будь-якому наборі кожна картка унікальна і має свій власний порядковий номер. Це дозволяє, наприклад, видати картку конкретному учневі і відстежувати при необхідності його успіхи, зробивши опитування персоніфікованим. Якщо ж ви не хочете знати результати конкретного учня, картки можна роздавати випадковим чином.

Ось доступні на сайті набори:

  • Standard (стандартний) на один аркуш А4 влазить 2 картки, всього - 40 різних карток. Для 99% шкіл цього вистачить, так як кількість учнів явно менше 40.
  • Expanded (розширений): те ж саме, що й вище, тільки карток 63.
  •  Large Font  (великі шрифти): варіанти відповідей А, Б, С, D на картках написані істотно великим шрифтом. Це підходить, наприклад, для маленьких дітей, яким складно читати дрібні літери. Але в той же час це зробить більш легкою можливість підглянути відповідь сусіда.
  • Large Cards (великі картки): те ж, що і стандартний набір, але самі картки більше розміром і на один лист поміщається рівно 1 картка. Всього їх тут 40.
  • Large Cards Expanded (великі картки, розширений набір): Large Cards плюс Expanded = 63 великі картки розміру А4.

Для звичайної школи стандартний набір є оптимальним вибором.

Інтерфейс веб-додатку Plickers

Щоб почати користуватися Plickers, необхідно зареєструватися на сайті. Після цього вчитель потрапляє в інтерфейс бібліотеки. Ось що ми там бачимо:

Question (питання) - ключова одиниця системи. Кожне питання містить:

  • текст. До нього можна додати картинку. Сам текст не повинен бути дуже довгим, щоб вміщуватися на екран комп'ютера при великому шрифті.
  • тип відповіді (варіанти відповіді і / або система «правда / брехня»)
  • відповіді (їх може бути не більше чотирьох). Правильна відповідь виділяється галочкою.

Folder (папка) - угрупування питань з певної теми або ознакою. Наприклад, «теорія еволюції» або «лінійні рівняння». Дозволяє простіше орієнтуватися в питаннях. Можна створювати папки всередині папок.

Class (клас) і Queue (черга). Після того, як самі питання підготовлені, з них потрібно створити чергу для певного класу. Одне питання може використовуватися скільки завгодно разів в будь-якому класі.

 

Щоб створити клас, натискаємо на меню «Classes» вгорі і на сторінці натискаємо на кнопку «Add new Class».

https://newtonew.com/media/cache/resolve/resize_616/uploads/ckeditor/Plickers_Classes.png

Найпростіший спосіб - називати класи з їх реальної назви: 9а, 9б, 10а і т.д. Якщо у вас є розподіл на групи, для кожної групи має сенс створити окремий клас: 9а-1, 9а-2 і так далі.

 

Після того, як класи створені, повертаємося в бібліотеку (посилання «Library» зверху) і додаємо питання в чергу до потрібного класу. Для цього в інтерфейсі питання (кнопка Expand в правому нижньому кутку питання) є кнопка «Add to Queue»

Черга - це послідовність питань, які ви хочете задати зазначеному класу на найближчому уроці. Після того, як питання задано, він зникає з черги. Зрозуміло, на наступний урок його можна додати знову в чергу, якщо це необхідно. Ця концепція стане зрозумілішою трохи нижче.

 

Отже, що у нас є на даний момент:

  • Ми створили папки і питання в них.
  • Ми створили класи, яким ми хочемо поставити питання.
  • Ми додали питання в черзі відповідним класам.

Це - підготовчі кроки. Вони займуть в перший раз деякий час, але надалі вам потрібно буде тільки оновлювати базу запитань і складати чергу. З часом це буде займати максимум кілька хвилин перед уроком.

Тепер переходимо безпосередньо до процесу опитування.

 

Процес опитування

 

Для опитування дуже бажано мати проектор з підключеним до нього комп'ютером. На комп'ютері відкриваємо сайт Plickers, логіном там і натискаємо на посилання зверху «Live view». Це спеціальний режим показу питань, яким можна керувати з вашого мобільного телефону. Власне, зараз нам і потрібно мобільний телефон.https://newtonew.com/media/cache/resolve/resize_616/uploads/ckeditor/IMG_1071.PNG

У мобільному телефоні відкриваємо додаток Plickers. На стартовому екрані вам запропонують вибрати клас.

Після вибору класу вам буде показана чергу питань, яку ми задали раніше. Зауважте: питання можна створювати безпосередньо з програми, натиснувши на цьому екрані кнопку Create. Також, якщо ви раптом забули додати яке-небудь питання до черги, з програми доступна бібліотека, що містить всі питання.

Натискаємо на перше питання. Ось тут вперше відбувається «магія»: як тільки ви вибрали питання на вашому мобільному телефоні, він автоматично відображається на проекторі через режим Live view. Тобто вам не потрібно перебувати біля комп'ютера і перемикати що-небудь - все управління ведеться з телефону.

Діти читають питання і піднімають картки з варіантами відповіді. Учитель натискає кнопку Scan внизу екрану і потрапляє в режим сканування відповідей.

У цьому режимі досить просто навести на телефони учнів - додаток автоматично розпізнає QR-коди всіх учнів відразу. При цьому можна не боятися «рахувати» один код кілька разів - Plickers врахує тільки одну, останню відповідь. Тому, до речі, учень спокійно може поміняти свою думку «на ходу» - все це враховано розробниками програми. У додатку відразу ж показується базова статистика розподілу відповідей. Справа внизу є кнопка для очищення статистики. Кнопка-галочка по центру внизу завершує дане питання і повертає вчителя в чергу питань. Далі - повторюємо операцію для інших питань.

На цьому, власне, основна інструкція і закінчується. Коротко резюмуємо послідовність дій:

  1. Створюємо питання.
  2. Створюємо класи.
  3. Додаємо питання в черзі класів.
  4. Відкриваємо на комп'ютері сайт Plickers на вкладці Live View.
  5. Виводимо через проектор.
  6. Роздаємо дітям картки.
  7. Відкриваємо мобільний додаток Plickers.
  8. Вибираємо клас.
  9. Вибираємо питання.
  10. Скануємо відповіді.
  11. Повторюємо п. 9-10 з рештою питань з черги даного класу.
  12. Аналізуємо результати статистики.

 

Як можна використовувати Plickers?

 

1. Фронтальне опитування в кінці уроку.

Мета - зрозуміти, що діти засвоїли за урок, а що ні.

2. Фронтальне опитування на початку уроку за матеріалом попереднього уроку.

Мета - зрозуміти, що засвоїлося, а що потрібно повторити.

3. A / B-тестування подачі матеріалу.

Мета - з'ясувати, як краще розповідати дітям той чи інший матеріал. Беремо два класи (або дві групи). Розповідаємо їм один і той же матеріал, але по-різному. Наприкінці уроку проводимо фронтальне опитування і порівнюємо результати.

4. Проведення тестів / перевірочних робіт.

При правильній підготовці перевірочні роботи можна проводити у форматі Plickers. Результати будуть доступні відразу, без необхідності перевірки та наявності смартфонів / комп'ютерів у дітей.

5. Аналіз роботи вчителя в динаміці.

Результати можна і потрібно показувати адміністрації, яка може контролювати процес засвоєння знань учнями. Plickers дозволяють реалізувати безперервний моніторинг знань дітей, який забирає не більше кількох хвилин від уроку.

Найголовніше в цьому всьому - почати. Використання Plickers на уроці дозволяє вчителю спростити собі життя і поліпшити зворотний зв'язок між собою і класом. Для дітей цей додаток - свого роду розвага, що дозволяє трохи відволіктися від рутинних уроків і в ігровій формі відповідати на запитання. Найголовніше, що Plickers - це дуже проста технологія, яка не вимагає практично нічого, і яку будь-який вчитель може почати застосовувати хоч завтра. Так давайте почнемо!

Переглядів: 874 | Додав: тома | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архів записів