Сайт вчителя математики
Сасівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Свалявської районної ради Закарпатської області 
      Павлик   Тамари  Іванівни

Неділя
02.02.2025
22:56
Вітаю Вас Гість
RSS

 
  
""Головна"> Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [11]
Фізика [1]
Інтерактивні технології на уроках фізики
Методична скринька [16]
Педагогіка та психологія [2]
Хмарні технології [1]
Доповідь на педраді [0]
Інтерактивні технології [2]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 52

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Афоризми

Швидкість інтернет
Block content

Міні-чат

Головна » Статті » Мої статті

ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

 

Тестові  завдання  дозволяють  за  короткий  час  перевірити  великий  об’єм  вивченого  матеріалу,  швидко  діагностувати  оволодіння  учнями основного  рівня  підготовки  з  окремих  тем,  а  також  курсу  в  цілому.

      Тести  містять  завдання,  які  дозволяють  перевірити  рівень  логічного,проблемного,  критичного,комбінаторного,  візуального  мислення  учнів  і здійснити  контроль  за  рівнем  їх  навчальних  досягнень.

       Наявність  у  тестах  завдань,  що  органічно  пов’язують  теоретичний матеріал  і  різноманітні  задачі,  дозволяє  перевірити  не  лише  оволодіння учнями  техніки  обчислень,  але  й  їх  уміння  думати,  що  власне  і  є  основною  метою  навчання  математики  в  школі. Значною  кількістю  вправ  досліджується  перш  за  все  свідомість  сприйняття  і  глибина  засвоєння  учнями  матеріалу,  вміння  застосовувати  знання  в  реальних  ситуаціях.Вправи,  умови  яких  містять  відомості  про  Україну,  навколишній  світ  тощо,  мають  пізнавальний  характер  і  розширюють  світогляд  учнів.Завдання,  які  передбачають  вміння  читати  показання  приладів,  а  також  роботу  з  таблицями,  що  містять  реальну  інформацію,  допомагають звернути  увагу  на  те,  що  певні  навики  необхідні  кожній  сучасній  людині  незалежно  від  її  фаху.

       Тестові  завдання  різноманітні  за  змістом  і  лексикою,  що  дозволяє  розвивати  мовну  культуру  учнів,  збагачує  їх  математичний  лексикон,  створює  підстави  для  свідомого  виконання  завдань  не  лише  шкільного підручника,  а  й  інших  посібників  та  збірників,  готує  школярів  до  незалежного  тестування  у  майбутньому. Питання  тестів,  пов’язані  з  умінням  оцінювати  результати,  узагаль-нювати,  порівнювати,  робити  власні  припущення  та  висновки,  орієнтуватися  в  кресленнях  та  рисунках,  розуміти  їх,  є  дуже  актуальними.  Вони  стимулюють  розвиток  творчих  здібностей  учнів  і  дозволяють  вчителю  більш  об’єктивно,  ніж  зазвичай,  оцінювати  рівень  навчальних  досягненьучнів.Письмове  виконання  більшості  завдань  не  є  обов’язковим.  З  метою пришвидшення  обчислень  доцільним  є  застосування  учнями  прийомів усних  раціональних  обчислень;  вони  мають  також  виявити  вміння  оцінювати  результат,  наприклад,  за  кількістю  цифр  у  ньому,  за  останньою або  першою  його  цифрою  і  таке  інше.  Тестові  завдання  відкритої  фор-ми  є  останні  завдання  тестових  робіПеред  тестуванням  учитель  повинен  повідомити,  що  саме  перевіря-

тиме  тест-учні  мають  підготуватися  до  тестування    Бажано,  щоб  учитель  орієнтував  учнів  відповідати  на  всі  тестові  запитання,  незважаючи  на  невпевненість  у  правильності  відповіді.  Це дозволить,  по-перше,  з’ясувати  наскільки  вдало  учні  здійснюють  застосування  програмного  матеріалу  за  відомими  алгоритмами  і  зразками (№1-№6)  змінених  і  дещо  ускладнених  ситуаціях  (№7-№9)  і  нестандартних   ситуаціях  (№10);  по  друге,  виявити,  які  прогалини  є  у  знаннях учнів,  класифікувати  і  якнайшвидше  усунути  їх;  по  третє,  більш  об’єктивно  оцінювати  навчальні  досягнення  п’ятикласників,  шестикласників.Під  час  підготовки  до  тематичного  тестування  доцільно  використовувати  підручник,  збірники  задач,  дидактичні  матеріали,  довідники  з математик Перед  роботою  з  тестами  ознайомити  з  оформленням  тестової  роботи -Тестування  триватиме  один  урок.

        -Завдання  слід  виконувати  охайно.

        -Зверніть  увагу,  що  до  кожного  завдання  надано  чотири  відповіді:правильною  може  бути  одна  з  них  або дві.

        Виконавши  завдання  (шляхом  обчислення,  оцінювання,  припущення,…),  знайдіть  одержану  відповідь  серед  наданих  у  підручнику.  Визначте,  якою  літерою  дана  відповідь  позначена  і  впишіть  цю  літеру  у  відповідний  кружечок.  Якщо  відповіді  дві,  то  у  кружечок  слід  вписати дві  літери.

       -Оцінювання  будь-якої  тестової  роботи  здійснюватиметься  так:

        №1-№3  0,5  бала

        №4-№6  1,5  бала

        №7-№9  2  бали

        №10  3  бали.

        Таким  чином  максимальна  кількість  балів  становитиме  15  балів-оцінка-12.  

 

Категорія: Мої статті | Додав: тома (07.12.2015)
Переглядів: 443 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук